Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Φωτεινός Σηματοδότης




Για να βρείτε το τραγούδι και να το ακούσετε κάντε κλικ στον παρακάτω υπερσύνδεσμο
http://www.moec.gov.cy/agogi_ygeias/pro_edspy_chrisimo_yliko.html
(είναι στο τέλος της σελίδας σαν συμπιεσμένο αρχείο)

Για ένα πρόβλημα οι λύσεις είν’ πολλές,
γι’ αυτό να ψάξεις να βρεις τις καλύτερες,
διάλεξε λύση που είναι δίκαια, σωστή,
κανένας απ’ τους φίλους σου μην πληγωθεί.

Κόκκινο, κόκκινο σταματώ!
Κόκκινο, σταματώ και ηρεμώ!
Κίτρινο, σκέφτομαι τη λύση για να βρω,
στο πράσινο επιλέγω και στη λύση προχωρώ!

Όταν σκεφτώ καλά, μόνο θα προχωρώ,
«συγνώμη», απ’ τους φίλους μου τώρα ζητώ
κι αν μου ’φταίξαν οι άλλοι, εγώ τους συγχωρώ,
αγάπη βάζω στην ψυχή μου πάντα εγώ.

Κόκκινο, κόκκινο σταματώ!
Κόκκινο, σταματώ και ηρεμώ!
Κίτρινο, σκέφτομαι τη λύση για να βρω,στο πράσινο επιλέγω και στη λύση προχωρώ!


Οι στίχοι γράφτηκαν από τη δασκάλα Νίκη Παντελή Πεττεμερίδου σε συνεργασία με τους μαθητές της Γ τάξης 2005-2006 του Δημοτικού σχολείου Δασούπολης Κ.Α. στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Προαγωγής Υγείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: