Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΡΗΜΑΤΑ-ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ

 1. Κλίνω  τον  Ενεστώτα, Παρατατικό και  Αόριστο του  ρήματος  δανείζω:


Ενεστώτας
Παρατατικός
Αόριστος
Εγώ



Εσύ



Αυτός



Εμείς



Εσείς



Αυτοί




2. Γράφω  δίπλα  σε  κάθε  ουσιαστικό  την  πτώση  και  τον  αριθμό  που  ανήκει:

παράδειγμα: οι γεωργοί      =  Ονομαστική  πληθυντικού
της  μέλισσας        
τα  άλογα               
των  δρόμων         
τις  φωνές              
του  πλοίου            
τους  γεωργούς   
τον  παππού            
  
3. Κλίνω τη φράση ο μεγάλος δρόμος, στον Ενικό και Πληθυντικό αριθμό.

4. Οι παρακάτω λέξεις  είναι  ουσιαστικά,  επίθετα  και  ρήματα. Να τα  ξεχωρίσετε  και να τα βάλετε  στην  κανονική  τους  στήλη. (μαθητής, τρέχω, χαμηλός, γενναίος, χτενίζομαι, θρανίο, ψάρι, κλειδώνω, ξακουστή)

ουσιαστικά
επίθετα
ρήματα











5. Να γράψετε  τον  Ενεστώτα  των  παρακάτω  ρημάτων:
εγώ  έβαλα                      ______________________
εγώ   βρήκα                    ______________________
εγώ   είδα                       _______________________
εγώ   έκλεισα                 _______________________
εγώ   έπεσα                    _______________________
εγώ   έπλυνα                  _______________________
εγώ   μάλωσα                _______________________


Δεν υπάρχουν σχόλια: