Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

KATΑΛΗΞΕΙΣ ΡΗΜΑΤΩΝ

1. Να βάλετε ό,τι λείπει:

Όταν αρχ __σουν __ βροχές και τα πρ__τα κρύα του φθινοπ__ρου, τα χελ__ δόνια ετοιμάζ __ντ__ για το μακριν__ τους ταξίδ__. Έμ__ναν μαζί μας όλ__ τ__ άνοιξη και όλ__ το καλοκ__ρι και μας χάρ__σαν τα γλυκά τους τιτιβίσματα τ__ υγεία και τ__ χαρά.

2. Να βάλετε τις καταλήξεις –ται (για τον Ενικό) ή –τε (για τον Πληθυντικό)

Εσείς δουλεύε___ και αυτός κάθε___.
Να δένε___ καλά τα κορδόνια σας.
Μήπως ξέρε___ πώς γράφετ__ η λέξη «στάχυ»;
Πρέπει ν’ ακού___ και να σέβεσ___ τη δασκάλα σας.
Όταν έρχε___ κάποιος στην τάξη πρέπει όλοι οι μαθητές να σηκώνον___ όρθιοι.

3. Να γράψετε τα  ρήματα  στην Ενεργητική και Παθητική φωνή.


Ενεργητική φωνή
Παθητική φωνή

Εγώ έλουσα

εγώ λούζω
εγώ λούζομαι

Εγώ πλήρωσα



Εγώ έλυσα


Εγώ χάριζα


Εγώ έδενα


Εγώ έγραψα


Εγώ τρύπησα
εγώ τρυπώ
εγώ τρυπιέμαι
Εγώ κράτησα


Εγώ ρώτησα



Δεν υπάρχουν σχόλια: