Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

ΑΠΟΣΤΡΟΦΟΣ


1. Συμπληρώνω, γράφοντας  τις  λέξεις  της  παρένθεσης  με  απόστροφο:
(τα, με, σε, τα, τα, για, του, από, να, θα)
____ όλα ___ αστέρια ___  ουρανού,  αυτό  λάμπει  περισσότερο.
Πήρε  μερικά  και __ άλλα  ___  άφησε.
__  είδε  να  έρχομαι ___  εσένα,  ενώ  ξεκίνησα __  αλλού.
Μόλις  __  ανεβείτε, __ αρχίσετε  το διάβασμα.

2. Συμπληρώνω  τις  προτάσεις, όπως  στο  παράδειγμα:

(είναι)              Που ’ναι  το  βιβλίο  μου;
(είπε, έρθει)     Μου ____ πως  θα______.
(έφερε)             Αυτό μου το  ____  ο Κώστας.
(είμαστε)          Εδώ θα _____ όλο το απόγευμα.
(ήθελα)             Θα _______ να σε δω.
(είσαι, έκοψες) Εσύ _______ , που  μου κοψες το φύλλο;

3. Αντί για  μέσα γράφω  μες ή μέσ’ :

Κάθεται  ______στη  μέση  και  ενοχλεί.
Κάτι  ακούγεται______  απ’ το  κουτί.
______  στη  φασαρία,  Δε  σε  πρόσεξα.
Βγήκε  και  κάτι  καλό ____  από  τη  φασαρία.
Στο εύχομαι _______από την καρδιά μου.
Εδώ στην Αθήνα ζούμε _____ στο άγχος και _____ στη ρουτίνα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: